Dostawa i płatność

Sposoby dostawy

Oferujemy następujące możliwości dostarczenia towaru:

  • Wysyłka priorytetowa Pocztą Polską – paczka dociera przeważnie w ciągu około 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki; jeżeli wybiorą Państwo płatność za pobraniem, za zamówione produkty zapłacicie Państwo listonoszowi lub na poczcie.

           Koszt paczki (przedpłata) – 14,00 zł

           Koszt paczki (przesyłka pobraniowa) – 16,00 zł

  • Przesyłka kurierska – kurier dowozi paczkę przeważnie następnego dnia roboczego od momentu nadania przesyłki pod wskazany adres.

           Koszt paczki (przedpłata) – 16,00 zł

           Koszt paczki (przesyłka pobraniowa) – 21,00 zł

  • Wysyłka Paczkomatem InPost – paczka dociera przeważnie w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. W wybranym przez Państwa paczkomacie paczka czeka na odbiór tylko 48 godzin.

Koszt paczki (przedpłata) – 12,00 zł      

  • Odbiór osobisty w siedzibie firmy – po odbiór towaru zapraszamy do siedziby naszej firmy w Poznaniu przy ul. Żeromskiego 9, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00
  • Dostawa transportem KOMAN – tylko w granicach Poznania i w ograniczonym zakresie (po uprzednim uzgodnieniu) dostarczamy towar do sklepów i przedsiębiorstw (dotyczy tylko zakupów hurtowych).

Wysyłka zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Polski  i Unii Europejskiej. W celu złożenia zamówienia dotyczącego wysyłki za granicę, należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedającym.  Wskazany powyżej koszt dostawy dotyczy wysyłek na terenie Polski.

 

W przypadku gdy wartość zamówienia przekroczy 500 zł pokrywamy koszt wysyłki i wysyłamy kurierem.

Uwagi dotyczące dostawy realizowanej przez kuriera

Przesyłki przez kuriera dostarczane są zwykle w godzinach 8.00 – 16.00. Zdarza się, że klienci w tych godzinach są nieobecni po adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Radzimy, aby skontaktować się z kurierem telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości) – lub umówić się z nim w dogodny dla Państwa sposób, a możliwy do zrealizowania przez kuriera.

Kurier nie ma obowiązku informowania o przesyłce. Dlatego zachęcamy Państwa do skontaktowania się z kurierem w godzinach porannych dnia kiedy ma dojść do Państwa przesyłka.

Przy odbieraniu paczki prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki – kurier ma obowiązek spisania protokołu reklamacyjnego i pozostawienie Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręcznie oświadczenie opisujące stan towary, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub braków powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej protokołu szkodowego. W takim przypadku kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z naszą firmą, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.

W przypadku przesyłek dostarczanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, jeżeli stwierdzicie Państwo, że przesyłka została uszkodzona lub naruszona – należy ją wówczas komisyjnie otworzyć w Urzędzie Pocztowym.

Podany czas dostawy dotyczy dni roboczych, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.

 

Metody płatności

Z tytułu wykonania umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę towarów oraz koszt ich wysyłki.

Dla przesyłek pocztowych i kurierskich, proponujemy następujące metody płatności:

  • Pobranie – za zamówione towary płacicie Państwo przy odbiorze przesyłki;
  • Przedpłata na konto – po sfinalizowaniu zamówienia otrzymacie Państwo informację o sumie do wpłaty i numerze konta, na które należy dokonać przelewu; realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w BNP Paribas: 55 1750 1019 0000 0000 0648 8641
  • Przelewy24 – po sfinalizowaniu zamówienia zostaniecie Państwo przekierowani  do wybranego przez siebie banku za pośrednictwem serwisu naszego partnera (internetowy serwis usługowy pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy płatnikiem i akceptantem) , gdzie dokonacie Państwo błyskawicznej płatności w bezpieczny sposób bez dodatkowej opłaty
  • Przelew z odroczonym terminem płatności – forma ta dostępna jest jedynie dla stałych klientów dokonujących zakupów hurtowych oraz dla instytucji, urzędów i przedsiębiorstw – po zaakceptowaniu zamówienia przez nasz Dział Finansowy.